شعر عاشقانه جدید و بسیار زیبای راه شمالی
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شعر عاشقانه جدید و بسیار زیبای راه شمالی - www.TakPayamak.com

 

شعر عاشقانه

الان ای کاش نزدیک تو بودم  / تو این راه مه آلود شمالی
با این آهنگ دارم دیوونه میشم / پر از بغضم فقط جای تو خالی

 

ما با هم تا حالا دریا نرفتیم / از اون خونه ، از این دنیای خودخواه
تو رو شاید یه روزی قرض کردم / به اندازه ی یه سفر  کوتاه

 

میخوام تو آینه‌ ها بهتر از این شم / نگاه من نوازشم بلد نیست
به خاطر تو  التماس کردم / با لبهایی که خواهشم بلد نیست

 

میخوام محکم نگه دارمت این بار / تو که باعث دلتنگیم میشی
بلایی به سر خودم می‌ یارم / که تو چشمای من تسلیم میشی

 

تو مغـروری نمی‌ ذاری بفهمم / که احساست به من تغییر کرده
دلت از آخرین باری که دیدم / توی آغوش سردم گیر کرده

 

چه خوبه پیرهن منو بپوشی  / بهم تکیه کنی تا خسته میشی
تا بارون بند می‌ یاد بمونی پیشم / تو اینجوری به من وابسته میشی

 

میخوام تو آینه‌ ها بهتر از این شم / نگاه من نوازشم بلد نیست
به خاطر تو  التماس کردم / با لبهایی که خواهشم بلد نیست

 

میخوام محکم نگه دارمت این بار / تو که باعث دلتنگیم میشی
بلایی به سر خودم می‌ یارم / که تو چشمای من تسلیم میشی




:: موضوعات مرتبط: شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: شعر عاشقانه جدید و بسیار زیبای راه شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 2914
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی